Zamówienia realizujemy w ciągu 24 godzin.
(17) 22 10 809 poniedziałek-piątek: 9:00-16:00
Możesz zwrócić produkt w ciągu 90 dni.
Użyte technologie Shimano:
Shimano SHADOW RD - Mechanizm przerzutki tylnej SHIMANO SHADOW RD jest asygnowany do bardziej agresywnej jazdy. Jej stanowczo niski profil niesie ze sobą niemało zalet. Dzięki niemu i dzięki konstrukcji o pojedynczej sprężynie przerzutka nie uderza o tylne widełki w trudnych warunkach. W efekcie praca układu jest płynna i cicha.
Przednia i Tylna Indeksowana Zmiana Przełożenia DUAL SIS - komponenty systemu, takie jak mechanizm indeksowania wbudowany w dźwignię zmiany przełożenia, linka tylnej indeksowanej zmiany przełożenia SIS działająca bez tarcia i luźno pracująca tylna przerzutka, tworzą SHIMANO INDEX SYSTEM. Tylny indeksowany system zmiany przełożeń SIS został użyty na dodatek w przerzutce przedniej. Dzięki temu indeksowanemu systemowi zmiana przełożeń z przodu stała się łatwiejsza i wygodniejsza.
Koronki HyperGlide. Cechą specjalenie zaprojektowanych koronek HYPERGLIDE są charakterystycznie rozmieszczone rampy zmiany przełożenia i profile zębów, zapewniające ulepszoną kontrolę łańcucha podczas zmiany przełożenia. Koronki HG przerowadzają łańcuch błyskawicznie i bezpośrednio do następnej zębatki bez przeciążenia. Tradycyjne koronki wywołują, iż łańcuch podnosi się i przechodzi nad zębami koronki przed wybraniem zębatki.
Top Normal - Tylne przerzutki top normal to tradycyjne przerzutki sprężynowe. Użytkownicy systemu RAPIDFIRE Plus preferują krótszy czas reakcji tylnych przerzutek top normal, ponieważ pozwala to na szybszą redukcję przełożeń. Rowerzyści, dla których ważniejsza jest szybka reakcja, doceniają możliwość zmiany przełożenia na niższe przy pomocy najsilniejszego palca, czyli kciuka.
Mechanizm Double Servo-Panta SHIMANO pozwala tylnemu wózkowi prowadzącemu przerzutki poruszać się w trafny sposób. Kółko prowadzące przerzutki ustawia się blisko koronek w trakcie przesuwania się do przodu i do tyłu, optymalizując każdą zmianę przełożenia. Dzięki temu zmiana przełożeń jest jeszcze skrupulatniejsza.
Przełożenie MEGARANGE - 34-zębowa koronka MegaRange gwarantuje super-niskie przełożenie, które umożliwia nie męczące pedałowanie pod najbardziej strome wzniesienia.
Zespół napędowy MEGA-9 - 9-rzędowa kaseta koronek daje bliski współczynnik przełożeń bez negatywnego wpływu na zakres przełożeń.
MEGA-9 LITE to lekkie pedałowanie z wydajnym napędem. System ten chatakteryzują trzy parametry: optymalne przełożenie dla każdego rozmiaru koła - im pokaźniejsze koło, tym pokaźniejszy zakres kaset niezbedny do utrzymania lekkiego pedałowania. Innowacyjny system zmiany przedniego przełożenia - kompilacje przełożeń dostosowane do każdego wymiaru koła tak,zmniejszyć liczbę korygujących zmian przełożeń z tyłu przy minimalnej różnicy przełożeń z przodu. Poprawiony prześwit opony powiększający manewrowość - przekonstruowana przerzutka przednia dająca możliwość zmniejszenia rozstawu kół w ramie.