Zwroty i reklamacje

Prawo odstąpienia od umowy
Niniejsze zapisy dotyczą Użytkowników korzystających ze Sklepu jako Konsumenci.
1. Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu produktu stosowne oświadczenie w jakiejkolwiek formie lub bez wydania pisemnego oświadczenia po prostu odsyłając produkt. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłać oświadczenie/produkt przed jego upływem na adres
nazwa: AXEL-SPORT, UL. KRAKOWSKA 339, 35-213 RZESZÓW telefon 172210809 adres email sklep@axel-sport.pl
2. Konsument wyraża wolę skorzystania z uprawnienia odstąpienia od umowy również poprzez odesłanie towaru, postępując zgodnie z procedurami wskazanymi w zd. 1 niniejszego rozdziału.
3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres nazwa: AXEL-SPORT, 
UL. KRAKOWSKA 339, 35-213 RZESZÓW
4. Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru w związku ze skorzystaniem z uprawnienia, ponosi Kupujący.
5. Koszty przesłania towaru są zwracane przez Sklep, ale jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
6. W przypadku odstąpienia Klienta od umowy, Sklep dokona zwrotu ceny produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Konsumenta. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.
7. Konsument ma obowiązek zwrócić towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
8. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduję się na stronie Sklepu oraz wysyłany jest w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
9. Prawo odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
- umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

- umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

90 dni na wymianę lub zwrot

W trosce o komfort klientów obok ustawowej procedury odstąpienia od umowy, proponujemy Państwu 90 dni na zwrot od dnia otrzymania towaru.

Aby skorzystać z wydłużonego terminu 90 dni na wymianę lub zwrot po upływie ustawowego terminu na odstąpienie od umowy wystarczy tylko odesłać nie używany towar wraz z dowodem zakupu na własny koszt na adres sklepu: AXEL-SPORT, UL. KRAKOWSKA 339, 35-213 RZESZÓW

Po otrzymaniu przesyłki przelejemy środki na wskazane przez Państwa konto.

Pobierz formularz wymiany (kliknij).

Pobierz formularz zwrotu (kliknij).

Pobierz formularz reklamacji (kliknij).

 

Szybkie zwroty Paczkomaty InPost

 

Opłata za dokonanie zwrotu to tylko 9,90 zł, przy czym nie trzeba jej opłacać a jedynie nadać przesyłkę w dowolnym Paczkomacie Inpost w Polsce. Kwota 9,90 zł zostanie odliczona od kwoty, którą zwrócimy Państwu za odesłany towar. Zależy nam na Państwa pełnej satysfakcji.

Szczegóły dotyczące kroków przekazania zwrotu za pośrednictwem Paczkomatów InPost:

  • Wejdź na https://szybkiezwroty.pl/ 2. Wybierz swój sklep internetowy axel-sport

  • Wypełnij formularz. Bardzo ważne podanie numeru zamówienia na podany numer telefonu przyjdzie kod zwrotu.

    W opisie możesz podać dlaczego chcesz zwrócić towar, podaj konkretną jego wadę etc.

  • Wyślij formularz . Następnie pracownicy naszej firmy zweryfikują Twoje zgłoszenie. 7. Po zweryfikowaniu zgłoszenia przez naszą firmę dostaniesz sms’a od InPostu z 10 cyfrowym kodem nadania, który musisz podać w dowolnym Paczkomacie lub Punkcie Obsługi Przesyłek. Do przesyłki dołącz pismo odstąpienia od umowy lub pismo reklamacyjne. Wzory znajdziesz powyżej. Na opakowaniu nie wpisuj adresu – wystarczy, że markerem lub długopisem napiszesz 10-cyfrowy kod zwrotu. Jeśli wysyłasz przesyłkę zwrotną w tym samym opakowaniu, w którym do Ciebie dotarła, usuń także etykietę nadawczą. Od momentu otrzymania kodu nadania w sms lub e-mail masz 72 godziny na nadanie swojej paczki.

  • Udaj się do dowolnego Paczkomatu w Polsce - w każdym z nich nadasz samodzielnie paczkę z przesyłką zwrotną do naszego sklepu;

  • Wszystkie Paczkomaty są czynne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Paczkomat znajdujący się na etykiecie jest jedynie sugerowany i nie obliguje Cię do nadania w nim paczki zwrotnej. Kod kreskowy znajdujący się na etykiecie zwrotnej otworzy każdy możliwy Paczkomat w Polsce, abyś mógł nadać paczkę zwrotną w dogodnej dla siebie lokalizacji;

Zapisz się do naszego newslettera i bądź zawsze na bieżąco z promocjami.