Zamówienia realizujemy w ciągu 24 godzin.
(17) 22 10 809 poniedziałek-piątek: 9:00-16:00
Możesz zwrócić produkt w ciągu 90 dni.
KROSS Hexagon 5.0 to rower, który może wprowadzić w kolarstwo górskie, a jednocześnie bez problemu posłuży jako rower do jazdy po mieście. Czerpie on garściami z rozwiązań z naszych rowerów z segmentu MTB hardtail, dzięki czemu poradzi sobie w trudniejszym terenie. Wyposażyliśmy go w sprawdzony osprzęt, przez co bez problemu odnajdziesz się w mieście, a także będziesz mógł na nim spróbować swoich sił w pierwszych maratonach MTB.
KROSS Hexagon 5.0 to doskonały wybór dla każdego szukającego roweru uniwersalnego. Sprawdzony napęd Shimano z 18 przełożeniami zapewnia bezproblemową i tanią eksploatację. Tylna przerzutka z grupy Cues to trwała i sprawdzona konstrukcja, która zapewnia płynną i responsywną zmianę przełożeń również w trudniejszym terenie.By zapewnić pewność hamowania w każdych warunkach zamontowane zostały hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano. Zapewniają one dużą większą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. To także dużo większa i precyzyjniejsza modulacja siły hamowania niż w przypadku mechanicznych hamulców tarczowych.
Rama KROSS Hexagon 5.0 została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz odporność lakieru na uszkodzenia mechaniczne.Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.Amortyzowany widelec SR Suntour ze skokiem 100 mm zapewnia wysoką kulturę pracy oraz doskonałe tłumienie wibracji powstających podczas jazdy po nierównej i wyboistej nawierzchni. Dodatkowo, na kierownicy znajduje się manetka blokady amortyzatora, która umożliwia zwiększenie efektywności pedałowania na płaskich odcinkach drogi.