Rower gravel Kross Esker 5.0 (28'') pomarańczowy
- Dodaj recenzję:
- Producent: Kross
-
Dostępność:
Mało
-
Najniższa cena 30 dni przed obniżką: 5 699,00 zł brutto
- 6 999,00 zł 5 999,01 zł
- szt.
-
Płatność gotówką, Płatność przelewem, PayU, Pobranie-płatne przy odbiorze, Płatność ratalna Credit Agricole Raty, eRaty Santander Consumer Bank
-
Sprawdź raty
Zamówienia realizujemy w ciągu 24 godzin.
(17) 22 10 809 poniedziałek-piątek: 9:00-16:00
Możesz zwrócić produkt w ciągu 90 dni.
Rower gravel Kross Esker 5.0
KROSS Esker 5.0 to kwintesencja najlepszych rzeczy z roweru górskiego i roweru szosowego w jednym. Nasz gravel czy jak niektórzy wolą - szutrowiec, to rower w pełni słowa uniwersalny. Zbudowany w oparciu o niezawodny napęd SRAM oraz aluminiową ramę z carbonowym widelcem, KROSS Esker 5.0 odkryje przed tobą całkowicie nowy świat.
Rowery gravelowe Kross to wszechstronne jednoślady stworzone do pokonywania zarówno asfaltowych dróg, jak i trudniejszych nawierzchni terenowych. Dzięki specjalnie zaprojektowanym ramom gravele Kross łączą komfort jazdy na dłuższych trasach z możliwością eksploracji mniej utwardzonych ścieżek, zapewniając rowerzystom wyjątkową swobodę i dostosowanie do różnorodnych warunków.
Gravel w nowym wydaniu - GEN2
Esker pierwszej generacji zdobył uznanie zarówno wśród doświadczonych gravelowców, jak i początkujących rowerzystów, którzy poszukują wszechstronnego i niezawodnegotowarzysza do odkrywania nowych tras i przeżywania przygód. Poprzeczka była wysoko.Nowy Esker drugiej generacji - GEN2 - to wyjątkowy wybór dla wszystkich, którzy pragną wykorzystać pełen potencjał gravelowych rowerów i czerpać prawdziwą radość z jazdy po różnorodnym terenie, nawet tym najtrudniejszym. Przeczytaj więcej o zaletach ramy Gen2 na naszym blogu.
Nowa aluminiowa rama GEN2 posiada szeroki pakiet otworów montażowych do torebek, bagażnika, błotników, koszyków na bidony. Pojawiło się także dedykowane miejsce na montaż podpórki. Zaprojektowany w Kross lekki i sztywny karbonowy widelec posiada wewnętrzne prowadzenie przewodu hamulcowego, do tego może być stosowany zamiennie z gravelowymi amortyzatorami o skoku 30 mm.Obniżenie środka ciężkości oraz zwiększenie bazy kół wpływają korzystnie na prowadzenie roweru zarówno z bagażem, jak i bez niego. Nowa rama GEN2 to także niższy przekrok, co sprawia że rower jest przyjemniejszy w odbiorze dla większego grona miłośników jazdy gravelowej.
Wysokiej klasy osprzęt
KROSS Esker 5.0 został wyposażony w osprzęt Shimano, który doskonale sprawdzi się zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Zastosowaliśmy sprawdzony napęd w systemie 2x10, który umożliwi komfortową jazdę w każdych warunkach. Kaseta w zakresie 11-34 sprawi, że pojedziesz szybko po płaskim i bez problemu pokonasz strome wzniesienia.By zapewnić pewność hamowania w każdych warunkach zamontowane zostały hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano. Zapewniają one dużą większą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. To także dużo większa i precyzyjniejsza modulacja siły hamowania niż w przypadku mechanicznych hamulców tarczowych.
Technologie zapewniające zabawę z dala od cywilizacji
Rama KROSS Esker 5.0 została wykonana z aluminium 6061. Ten specjalny stop aluminium sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz odporność lakieru na uszkodzenia mechaniczne.Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek, dzięku czemu rower wygląda estetycznie i schludnie. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w trudnym terenie.
Aby zapewnić najlepsze wrażenia z jazdy, KROSS Esker 5.0 został wyposażony w przystosowane pod system bezdętkowy opony WTB o szerokości 45 mm, które doskonale sprawdzą się w każdych warunkach. Do tego dochodzi zaprojektowane z myślą o rowerach szutrowych siodło Sele Royale oraz owijka Fizik, gwarantujące komfort jazdy nawet podczas trudniejszych tras.
Rama i widelec
- Materiał Ramy ALUMINIUM
- WIDELEC CARBON
- Skok widelca BRAK
- TYLNY AMORTYZATOR BRAK
- SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA BRAK
- Wykończenie lakieru połysk
Napęd
- PRZERZUTKA PRZÓD SHIMANO GRX RX400
- PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO GRX RX400
- MANETKI SHIMANO GRX RX400
- KORBA FSA OMEGA MODULAR
- KORONKI 46T-30T, (S, M - 172,5 mm; L, XL - 175 mm)
- KASETA / WOLNOBIEG SHIMANO GRX RX400 HG500
- ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU 11-34T
- ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ 20
- SUPORT FSA MEGAEXO
- ŁAŃCUCH SHIMANO HG54
Koła
- PIASTA PRZÓD SHIMANO GRX RS470
- PIASTA TYŁ SHIMANO GRX RS470
- OBRĘCZE DT SWISS R500
- OPONY WTB RIDDLER COMP 700x45C
Hamulce
- HAMULEC PRZÓD SHIMANO GRX RX400
- HAMULEC TYŁ SHIMANO GRX RX400
- DŹWIGNIE HAMULCA SHIMANO GRX RX400
- TARCZE HAMULCOWE SHIMANO RT30 160 CL
- Tarcze hamulcowe tył SHIMANO RT30 160 CL
Komponenty
- KIEROWNICA ALUMINIUM 420 MM 31.8
- WSPORNIK KIEROWNICY ALUMINIUM 60MM/31,8/12°
- SIODŁO SELLE ROYAL COMFORT GROOVE
- STERY FSA 1-1/8"/1.5"
- CHWYTY KROSS EVA
- PEDAŁY BRAK
Kolor: pomarańczowy
- Waga: ok. 10,8kg
Koła: 28"
Informacje o bezpieczeństwie produktu Informacje o producencie
Zadaj pytanie dotyczące produktu. Nasz zespół z przyjemnością udzieli szczegółowej odpowiedzi na zapytanie.